Pagini

Castigatorul Romanii au talent!

Dupa ce s-a vazut cu cecul cu premiul cel mare în mâna, Cristian Gog a declarat: "Daca în momentul în care am facut numarul nu-mi mai batea inima, acum nu mai am cuvinte. Va multumesc!" 





 Aseara, Cristian Gog a reusit sa lase pe toata lumea cu gura cascata în momentul în care "a murit" pentru câteva secunde. Mentalistul le-a aratat cu ajutorul unui aparat EKG ca inima lui nu a mai batut pret de câteva secunde.

Tot în marea finala Cristian Gog a mai demostrat înca o data ca poate sa citeasca gândurile oamenilor, ba mai mult sa ghiceasca ce vor gândi acestia.

"În loc sa mi se calmeze pulsul mai rau se agita. Am venit aici în emisiune hotarât sa las egalitate de sanse si sa nu spun ce mi-as dori. Dar dupa numarul tau recunosc sincer ca vreau sa câstigi tu 'Românii au talent'", i-a spus sincer Andi Moisescu.

Mentalistul din Cluj nu rateaza nicio ocazie sa surprinda lumea si de fiecare data a venit cu ceva nou în emisiune.

Expert în iluzionism a învatat meserie de la Iosefini senior si a reusit sa câstige simpatia publicului care l-a votat aducându-i marele premiu de 120.000 de euro.

În preselectii, Gog a ridicat publicul în picioare si a obligat juriul sa îl aplaude la scena deschisa dupa ce efectiv a înmuiat si rupt o lingura. Când toata lumea credea ca Gog nu mai are ce sa aduca nou, mentalistul s-a jucat cu mintile celor din public si a lasat cu gura cascata telespectatorii atunci când, în semifinale, a citit gândurile a trei persoane alese aleator.

Ardeleanul nu este un novice în domeniu si a participat la mai multe evenimente în care promova anumite produse sau companii cu ajutorul magiei.

În finala, talentatul iluzionist a reusit sa dea pe spate pe toata lumea cu un numar nou care i-a facut pe Andra, Mihai Petre si Andi Moisescu sa aplaude îndelung alaturi de publicul spectator.

Niciun comentariu: